Nabídka služeb podpory k dotačním titulům Operačního programu Zaměstnanost (dotace z EU fondů)


1.Vstupní konzultace a zpracování individuální nabídky služeb pro konkrétního klienta / organizaci (poskytovaná zdarma)

 

2.Zpracování odborných studií a analýz

  1. Procesní audit (např. vyžadovaný jako součást projektové žádosti)
  2. SWOT analýza – silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení
  3. Analýza rizik

 

3.Předprojektová příprava

  1. Výběr vhodné výzvy (dotačního titulu) z OPZ
  2. Zpracování vlastní žádosti o finanční podporu („projektová žádost“) – například:
  • Formulace cílů projektu a jeho přínosů/inovativnosti
  • Navržení struktury, cílů a obsahu aktivit projektu
  • Navržení výstupů z klíčových aktivit/projektu
  • Nastavení harmonogramu projektu a jednotlivých klíčových aktivit
  • Pomoc s nastavením výše monitorovacích indikátorů
  • Navržení struktury realizačního týmu a výše úvazků
  • Příprava rozpočtu
  • Zpracování žádosti v IS KP14+, vč. kompletace veškerých podkladů a povinných příloh

 

4.Pomoc s realizací projektu

  1. Administrace, řízení a kontrola projektu

  • Nabídka ve škále od poskytnutí konzultací k problematice až po dodání členů realizačního týmu k administrativním pracovním pozicím
    •  (hlavního) Projektového manažera,
    • Finančního manažera,
    • PR manažera,
    • Asistenta/Asistentky
  • činnosti – například:
    • řízení a kontrola projektu ve všech jeho částech
    • koordinace prací a postupů
    • příprava směrnic projektu, příprava formulářů/dokumentů projektu;
    • sledování monitorovacích indikátorů;
    • řízení, zajištění a administrace klíčových aktivit projektu;
    • zajištění členů RT, popř. dodavatelů;
    • řízení rizik a změn projektu;
    • sledování a řízení rozpočtu;
    • zpracování monitorovacích zpráv, vč. žádostí o platbu a závěrečné monitorovací zprávy;
    • komunikace s poskytovatelem dotace, dodavateli, třetími zainteresovanými stranami;
    • evaluace / zpětná vazba;
    • publicita;
    • asistentské práce
      • příprava podkladů a dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů; vykonávání dílčích administrativních prací, archivace dokumentů; obsluha a správa kancelářské techniky; zajišťování občerstvení apod.

 

  1. Odborná náplň klíčových aktivit

  • Nabídka ve škále od poskytnutí konzultací k problematice až po dodání členů realizačního týmu na pracovní pozice - například:
    • Odborný garant
    • Lektor
    • Konzultant
    • Expert
    • Specialista
    • Evaluátor
    • Metodik
    • Kouč
  • činnosti – například:
    • odborná podpora se zpracováním metodik, procedurálních postupů a pravidel, manuálů;
    • evaluace odborné klíčové aktivity – nastavení metodiky, sledování a vyhodnocení ukazatelů, evaluace měření dopadu;
    • zajištění poradenství; poskytování expertního posouzení a stanovisek;
    • lektorská činnost na základě zpracovaných vlastních učebních nebo podpůrných textů, prezentace učiva s přizpůsobením účastníkům kurzů, vedení a řízení tréninku a procvičování dovedností a kompetencí, ověřování znalostí, dovedností a kompetencí účastníků;
      • nabízíme možnost zahrnout i vysoce specializované oblasti