Nabídka služeb podpory k dotačním titulům Operačního programu Zaměstnanost (dotace z EU fondů)
1.Vstupní konzultace a zpracování individuální nabídky služeb pro konkrétního klienta / organizaci (poskytovaná zdarma)
2.Zpracování odborných studií a analýz
- Procesní audit (např. vyžadovaný jako součást projektové žádosti)
- SWOT analýza – silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení
- Analýza rizik
3.Předprojektová příprava
- Výběr vhodné výzvy (dotačního titulu) z OPZ
- Zpracování vlastní žádosti o finanční podporu („projektová žádost“) – například:
- Formulace cílů projektu a jeho přínosů/inovativnosti
- Navržení struktury, cílů a obsahu aktivit projektu
- Navržení výstupů z klíčových aktivit/projektu
- Nastavení harmonogramu projektu a jednotlivých klíčových aktivit
- Pomoc s nastavením výše monitorovacích indikátorů
- Navržení struktury realizačního týmu a výše úvazků
- Příprava rozpočtu
- Zpracování žádosti v IS KP14+, vč. kompletace veškerých podkladů a povinných příloh
4.Pomoc s realizací projektu
-
Administrace, řízení a kontrola projektu
- Nabídka ve škále od poskytnutí konzultací k problematice až po dodání členů realizačního týmu k administrativním pracovním pozicím
- (hlavního) Projektového manažera,
- Finančního manažera,
- PR manažera,
- Asistenta/Asistentky
- činnosti – například:
- řízení a kontrola projektu ve všech jeho částech
- koordinace prací a postupů
- příprava směrnic projektu, příprava formulářů/dokumentů projektu;
- sledování monitorovacích indikátorů;
- řízení, zajištění a administrace klíčových aktivit projektu;
- zajištění členů RT, popř. dodavatelů;
- řízení rizik a změn projektu;
- sledování a řízení rozpočtu;
- zpracování monitorovacích zpráv, vč. žádostí o platbu a závěrečné monitorovací zprávy;
- komunikace s poskytovatelem dotace, dodavateli, třetími zainteresovanými stranami;
- evaluace / zpětná vazba;
- publicita;
- asistentské práce
- příprava podkladů a dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů; vykonávání dílčích administrativních prací, archivace dokumentů; obsluha a správa kancelářské techniky; zajišťování občerstvení apod.
-
Odborná náplň klíčových aktivit
- Nabídka ve škále od poskytnutí konzultací k problematice až po dodání členů realizačního týmu na pracovní pozice - například:
- Odborný garant
- Lektor
- Konzultant
- Expert
- Specialista
- Evaluátor
- Metodik
- Kouč
- činnosti – například:
- odborná podpora se zpracováním metodik, procedurálních postupů a pravidel, manuálů;
- evaluace odborné klíčové aktivity – nastavení metodiky, sledování a vyhodnocení ukazatelů, evaluace měření dopadu;
- zajištění poradenství; poskytování expertního posouzení a stanovisek;
- lektorská činnost na základě zpracovaných vlastních učebních nebo podpůrných textů, prezentace učiva s přizpůsobením účastníkům kurzů, vedení a řízení tréninku a procvičování dovedností a kompetencí, ověřování znalostí, dovedností a kompetencí účastníků;
- nabízíme možnost zahrnout i vysoce specializované oblasti